Nog 1 nachtje...=) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van We-Leave - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje...=) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van We-Leave - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje...=)

01 November 2012 | Nederland, Nederland

Lieve mensen,

Allereerst leuk dat jullie ons willen volgen tijdens onze reis! We gaan proberen om zo veel mogelijk met jullie te delen door middel van verhalen en foto's!

Dinsdagavond hebben we afscheid genomen van onze vrienden! Dat was een gezellige avond! Vandaag nog afscheid nemen van alle andere mensen die ons lief/dierbaar zijn en dan kan morgen ons avontuur echt beginnen, spannend!

Morgen rond 2 uur hopen we op te stijgen naar Istanbul, daar moeten we een aantal uurtjes wachten om vervolgens verder te vliegen naar Tel aviv, daar hopen we rond middennacht onze eerste hostel te bereiken. Zaterdag kunnen we de stad verkennen en proberen we een synagoge of een kerk met Messias belijdende joden te bezoeken. Zondagmorgen worden we opgehaald van het vliegveld en worden we naar een militaire basis gebracht! Dan gaat ons avontuur pas echt beginnen!
Waarschijnlijk blijven wij 3,5 week op de basis. Daarna willen we zeker nog wat van het land zien, dus gaan we een autootje huren en het land doortrekken!:)

We hopen dat dit een gave en bijzondere reis gaat worden en dat we veel ervaringen op doen!

Veel liefs,

Christine & Gerdien

• 01 November 2012 - 13:35

Willemien:

Maatjes,

Leuk eerste verslag!
    We gaan jullie volgen en 'k ben benieuwd naar jullie verhalen!
    Maak er wat moois van.

Liefs Willemien

• 01 November 2012 - 13:39

Hennie:

heey dames,

Heel veel plezier daar in Israel!;) geniet ervan!
    Ben benieuwd naar de verhalen!

liefs Hennie

• 01 November 2012 - 16:00

Wendy:

Hey Lady´s,

Heel veel plezier in Israel, het gaat zeker een mooie tijd worden!
    Doe rustig aan en pas op jullie zelf :D

Xxxx Wendy

• 02 November 2012 - 09:04

Jantine :

Meiden, een hele mooie reis toegewenst! Benieuwd naar jullie verhalen!

• 03 November 2012 - 18:26

Hanneke:

Hallo dames,
    Hierbij nog een achtervolger. Ik hoop dat jullie een superleuke tijd zullen hebben. Pas goed op elkaar en vooral veel plezier.
    Liefs van Gerdien d'r ouwe tante

• 03 November 2012 - 19:01

Geert:

Sjaloom ladies,

Geniet er vooral lekker van! Maak maar veel mooie foto's,
    dan kunnen jullie over een aantal jaar als reisleider heen voor en met de moasgroep :P
    En als ze gekke gerechten hebben, gewoon proberen en oh ja vergeet ze niet op te schrijven
    zodat we binnenkort eens gek kunnen eten :P

Fijne tijd daar samen ;)

liefs,

Geert

• 10 November 2012 - 14:33

Bebe Tromp En Bessien Korf:

Dames het is en blijft voor jullie een fijne tijd daar in Israel het beloofde land het is een belevenis dat jullie. daar een paar weken mogen zijn Hopen en bidden jullie een fijne tijd toe.Laat het allemaal maar goed op jullie inwerken wat voor beloften de Heere aan zijn volk israel heeft gegeven.

De hartelijke groeten van uit Urk

• 10 November 2012 - 23:41

Bessien En Bebe Romkes :

Hallo Dames,

We hebben het verslag van jullie gelezen en vinden het erg gaaf en zijn blij dat jullie het erg naar de zin hebben en niet aanwinnig zijn. Geniet er maar van want zulke belevenissen komen niet al te vaak voor. We zien er naar uit dat we te zijner tijd de foto's ervan wel te zien krijgen, dan hebben we ook een indreuk van het leven daar. Veel van het nieuws over Israel dat ons bereikt is meestal partijdig en eenzijdig van mensen die het niet vanuit Bijbels oogpunt bekijken. Ontvang van ons de hartelijke groeten en tot ziens.

Bessien & Bébe van Christine.